Fotografering med Sara

Var ute och fotade med Sara i ca 3 timmar samanlagt idag. Var ute först på morgonen för att fotografera massa höstbilder som jag har tjatat på henne länge nu att vi ska ta :p. Och sen ytterligare en gång efter maten, men då för att filma in en höstvideo istället :D.

Åkte även till Vimmerby igår med Hadeel efter skolan för att fotografera lite höstbilder med henne, men det hann såklart börja skymna innan vi kom igång :( Och dessutom hade vi inte så mycket tid på oss som vi hade hoppats, så det blev inte särskilt många bilder tagna. Men vi får göra om det någon gång snart igen och hoppas på mer tur :D.
 
Lägger in en bild på Sara sen dagens fotografering så länge innan jag börjar med alla andra bilder. :D

Väldigt fin bild, om jag får säga det själv. Färgerna alltså. :) och det vet jag att du också tycker! :D

2012-10-20 // 20:04:20

Hej finis! ställ gärna en fråga i min frågestund om du har lust, kram! hoppas du har det bra :)

2012-10-24 // 15:12:36




Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?