Panorama

Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra den senaste tiden och varför vet jag inte för, och tiden kan jag inte skylla på för tid har jag verkligen haft. Men hursomhelst tog jag en cykelrunda idag för att ta lite bilder till ett panorama för jag blev sugen på att testa de igår :D. Och jag har inte provat på de någon gång tidigare :).
 
Men ikväll lägger jag bara in en bild eftersom jag orkar inte mer nu och ska slå ihop datalocket för idag :). Så nu säger jag godnatt för denna gång ;p.
 
Ska även försöka få bilderna lite större på bloggen utan att det behöver vara miniatyrer så man ser lite mer, i och med att dom blir så avlånga ;).
 
 
Jag vet att vägen ser konstig ut men så är den efter att dom byggde om, så de kan jag inte göra något åt ;) 
La heller inte till mitt namn på denna bid som jag alltid gör därför att det såg så ihoptryckt och konstigt ut ;).





Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?