Min önskelista

Dessa saker vill jag ha när jag fyller år nästa månad :).

NIKKOR objektiv 50mm f1,8 - är det jag mest vill ha av dessa saker. Har även funderat på att köpa detta objektiv själv ett bra tag nu. :p.

Minneskort 16 GB - är för att jag vill kunna fotografera i ett större format och slippa tänka på hur många kort jag kan ta innan det tar slut :). Ett extra plus är också att man kan spela in längre iochmed att jag bara kan spela in tio minuter med det jag har nu.

IR-Fjärr - även detta är en sak jag har funderat på att köpa men det har bara aldrig blivit av ;). Man slipper dessutom att använda självutlösare.
 
Kamerablixt Yn-462 - vill jag ha i stort sätt bara för att det blir mycket bättre bilder med en extern blixt, och dessutom är det väldigt billigt :).
 
Edit: Gick in och kollade på netonnet nu och såg då att objektivet kostade 1695 istället för 1965. Antagligen är det jag som bara har sett fel tidigare eller så har de sänkt priset :p.
 





Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?