Pink tree

Har suttit framför photoshop näst intill hela dagen idag, och även letat runt efter lite olika bloggdesigner eftersom jag måste göra en ny till mig själv :). Ska även försöka få ihop en till syster Eva innan dess bara ;).

Denna bild är tagen på samma gång då Sara och jag var ute och fotograferade i höstas, men på orginalbilden är löven egentligen  gulaktiga. Det är alltid lika kul att mixtra med bilder i PS ;).

- Sometimes the wrong choices leads us to the right place.
 

» Eva

Ja, de skulle va snällt :D hihi. Jag kan skicka dom bilderna jag vill ha med, sen får du göra precis hur du vill, för jag har verkligen ingen fantasi :(

2012-12-30 // 12:58:16




Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?