360 graders planet

Jag har många gånger varit ute vid olika tillfällen för att ta kort till en sånhär bild (som är under) men det har aldrig funkat när jag väl har lagt in dem i photoshop. 
Men idag gjorde jag i alla fall ett sista försök, och det visade sig senare att det funkade :D.

Det blev lite för mycket skog runtomkring, men jag hittade inget bättre ställe att ta kort på :p.
Det blev i alla fall till slut 21 bilder jag la ihop :) 

 

Vilken grymt koll bild och älskar din design ♥
Kolla in på min fotoblogg vetja då jag ser vi
delar samma intresse :) KRAM

Svar: Tack så jättemycket! :)Men på något konstigt sätt kommer jag inte in på din blogg när jag trycker på din bloggadress :/
Emma

2012-08-07 // 10:49:08

förlåt skrev fel! Men nu så är det rätt bloggadress ♥

Svar: okej, ja nu funkade det :)Va fin blogg du har! :p följa varandra på bloglovin?
Emma

2012-08-07 // 15:07:51

Tacktack, fast lite nybörjar design om man jämför med din. Vart har du gjort din design? Älskar din header ♥ Länka varandra i menyn istället? :)

Svar: Tack! :D Jag har tagit en grundmall och gjort om i den lite själv som jag vill ha det :)Ja men så är det ju i början ;)
Ja de kan vi absolut göra :p
Emma

2012-08-07 // 17:36:47

ajo, så jag med! Har haft mycket andra bloggar förut som jag haft bättre design på så. ♥ Okej lägger till dig i länkar då :)

Svar: Okej ska göra de jag med då :D
Emma

2012-08-07 // 19:38:15

cool bild!:D

Svar: Tack! :D Fin blogg du har :)
Emma

2012-08-08 // 17:11:24




Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?