On the road again

Nu är jag äntligen tillbaka igen efter helgen, men jag har haft fullt upp och nu när Eva och Joel har åkt hem har jag äntligen tid att lägga in bilder sen helgen. I lördags var vi på min kusin Lisas dop i Tveta kyrka, men det blev mer än ett dop! Det blev nämligen ett bröllop också :p Och såklart fick kameran följa med så nu kommer bilder sen Lördags och lägger kanske upp lite videos lite senare, enjoy :)

























emmaström

» MLi

Riktigt fina bilder!

Vad kul och coolt att ett dop kan "förvandlas" till ett bröllop :D



sv: Vad bra :)

2011-07-21 // 02:18:03

Sv: Man lägger till "fixed repeat-x" i stilmallen under body>background :)

2011-07-22 // 20:51:41




Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?