Fotografering med Sara

Var ute och tog kort med Sara för någon dag sen, lägger in ett par bilder nu eftersom jag inte har haft möjlighet att göra det förens nu :)


                                              Modell: Sara Ström
                                                    Foto: jag

                                                Modell: Sara Ström
                                                       Foto: jag


Sv: Mina bilder blir också blåa efter att jag ändrat Channel mixer. Men du får testa dig fram och ändra färgerna. Är alltid olika från bild till bild, så det är svårt att säga exakt hur man ska göra.

Jag fotar alltid med Raw-format

2011-08-11 // 19:13:54

Svar: Nej, jag har faktiskt inte visat bilder tagna med IR-filtret på bloggen, har knappt använt det filtret, men det kanske jag ska göra? :)

2011-08-11 // 22:08:18




Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?