IR filter

Det var ett tag sen sist nu, men jag ska försöka bli bättre :)
Fick tillbaka ett nytt IR filter med 720nm (istället för 950nm) igår, så de två senaste dagarna har jag försökt fixa lite med det, men jag har ännu inte lyckats. Men när jag väl gör det lägger jag upp bilderna här men så länge lägger jag in en annan bild jag tog häromdagen :)

Kommer nog in mer bilder imorgon eftersom det inte går att ladda upp just nu :p 


Svar:

Hej!

Jag vet inte riktigt hur jag gjorde med den bilden, och jag vet inte riktigt hur jag går tillväga, för det är egentligen olika med varje bild. Men jag arbetar i photoshop och brukar mest justera färger, mha av bl.a Hue/Saturation och Color Balance. Kan skriva ett inlägg om det sen! :)



mvh amanda

2011-08-12 // 16:33:44

Svar: Jag får det genom att ändra curves och levels.

2011-08-12 // 18:24:22
» Fanny

Hej! du frågade hur man kunde få menyn under headern,alltså en såkallad "dropdown meny". Och eftersom det är jag som designat hennes blogg,bad hon mej svara på din fråga.

Svaret hittar du här: http://bloggstyle.se/2010/march/dropdown-meny-med-arkiv-lankar-etc.html

2011-08-13 // 19:59:35




Vad är ditt fina namn?


Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?